Dr. MH KOREI

برجسته کردن گونه‌ها با تزریق فیلر

همه ما خواهان داشتن گونه‌‌هایی برجسته و زیبا هستیم. در واقع می‌توان گفت داشتن گونه‌هایی برجسته یکی از مهم‌ترین ملاک‌های زیبایی محسوب می‌شود. به همین دلیل آن دسته از افرادی که گونه‌های غیربرجسته و استخوانی دارند سعی می‌کنند با کمک گرفتن از روش‌‌های مطرح در دنیای زیبایی به برجسته‌سازی گونه‌های خود بپردازند. برجسته کردن گونه‌ها با تزریق فیلر یکی از این روش‌های پرطرفدار است که در سالیان اخیر در سراسر جهان با استقبال بسیار زیادی روبرو شده است.
طبیعی بودن نتایج حاصل شده از برجسته کردن گونه‌ها با تزریق فیلر باعث شده است تا این روش در کشور خودمان نیز طرفداران بسیار زیادی داشته باشد. اگر شما نیز علاقه‌مند به این روش هستید، مطالعه این مطلب از مجله دکتر کره‌ئی برای شما بسیار مفید خواهد بود.

تزریق فیلر برای فرم دهی گونه

تزریق فیلر برای فرم‌دهی گونه یکی از روش‌های پرطرفدار زیبایی است که در سالیان اخیر توانسته است بسیار مورد توجه قرار گیرد. آن دسته از افرادی که به هر دلیلی نمی‌خواهند عمل‌های جراحی برای فرم دادن به گونه‌های خود را امتحان کنند با این روش می‌توانند به زیبایی دلخواه خود دست یابند. در واقع می‌توان گفت تزریق فیلر یکی از بهترین روش‌ها برای فرم‌دهی، برجسته سازی و تغییر حالت گونه‌ها بدون نیاز به عمل‌های سخت جراحی است که در کلینیک‌های زیبایی توسط پزشکان دوره دیده انجام می‌شود.‌

تزریق فیلر برای برجسته کردن گونه چگونه انجام می‌شود؟

تزریق فیلر یک روش بسیار حساس و تخصصی است که تنها پزشکان خبره و با تجربه از عهده آن برمی‌آیند. در این روش ابتدا پزشک با بررسی گونه نقاطی را که نیاز به تغییر و تزریق دارند، مشخص می‌کند. سپس حداقل ۲ سی سی فیلر در چهار ناحیه مختلف تزریق می‌شود با با کشیدن بافت گونه به حجم‌دهی و زیبایی بیشتر کمک کند. البته این نکته را در نظر داشته باشید که برخی از نواحی گونه نیاز به تزریق بیشتری دارند. توجه داشته باشید که در هنگام تزریق فیلر برای برجسته کردن گونه‌ها مشخص کردن محلی که پلک از گونه جدا می‌شود، بسیار مهم است. در این محل پوست نازک به پوست ضخیم تبدیل شده است‌. بنابراین اگر این محل به درستی مشخص نشود و تزریق صورت گیرد، ممکن است عوارض جبران ناپذیری برای فرد به وجود آید.

مزایای تزریق فیلر برای برجسته کردن گونه‌ها

طرفداری بسیاری از افراد از این روش زیبایی باعث می‌شود تا همواره این سوال مهم مطرح شود که برجسته کردن گونه‌ها با تزریق فیلر نسبت به سایر روش‌های موجود برای داشتن گونه‌هایی زیبا و خوش فرم چه مزایایی دارد؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم که تزریق فیلر برای خوش فرم کردن گونه‌ها مزایای بسیار زیادی دارد که در ادامه به معرفی برخی از این مزایا خواهیم پرداخت: ● برخلاف سایر روش‌های زیبایی نتایج حاصل شده از تزریق فیلر بسیار طبیعی است. بنابراین چهره شما به هیچ عنوان مصنوعی نخواهد شد. ● هزینه مورد نیاز برای برجسته کردن گونه‌ها با تزریق فیلر بسیار کمتر از هزینه‌ لازم برای برجسته کردن گونه‌ها با جراحی و سایر روش‌های تهاجمی است. ● تزریق فیلر نیازی به استراحت ندارد. در واقع شما می‌توانید پس از انجام این روش به زندگی روتین خود ادامه دهید.

عوارضی تزریق فیلر برای برجسته کردن گونه‌ها

بسیاری از افراد در رابطه با معایب برجسته کردن گونه‌ها با تزریق فیلر سوال می‌پرسند، در این باره باید بگوییم که این روش نیز مانند سایر روش‌های زیبایی دارای عوارضی است که حتما قبل از انجام باید به آن توجه داشته باشید. درد، کبودی، ورم کردگی از جمله عوارض شایعی است که پس از تزریق مشاهده می‌شود. گاهی دیده می‌شود که افراد به دلیل مراجعه به پزشکان کم تجربه عوارض شدیدتری همچون خون‌ریزی، خون‌مردگی، لخته شدن خون، عدم تقارن در گونه‌ها و حتی حرکت کردن مواد فیلر را تجربه خواهند کرد. متخصصان توصیه می‌کنند به منظور جلوگیری از این روش حتما از پزشکان دارای تجربه در حوزه زیبایی کمک بگیرید.

چه کسانی کاندیدای مناسبی برای تزریق فیلر برای برجسته کردن گونه‌ها هستند؟

اگر قصد تزریق فیلر را دارید در ابتدا باید بررسی شود که آیا شما کاندیدای مناسبی برای این روش هستید یا خیر؟ اگر گونه‌هایی لاغر و نامتقارن دارید و از استخوانی بودن صورت خود رنج می‌برید، احتمالا کاندیدای مناسبی برای این روش زیبایی خواهید بود. همچنین اگر فردی هستید که به دلیل بیماری‌های خونی مستعد خونریزی زیاد است یا به پروتئین حساسیت دارید، احتمالا کاندید مناسبی برای تزریق فیلر نباشید. در صورت مصرف دارو و ابتلا به بیماری لازم است حتما قبل از تزریق این نکته را با پزشک خود در میان بگذارید.

مراقبت‌های پس از تزریق فیلر برای برجسته سازی‌ها گونه‌ها

پس از تزریق فیلر برای برجسته‌سازی گونه‌ها لازم است با یک سری نکات توجه داشته باشید. در واقع می‌توان گفت این نکات کمک می‌کنند تا دوره نقاهت بهتری سپری شود. برخی از این نکات به شرح زیرند: ● پس از تزریق فیلر ممکن است در ناحیه تزریق کمی احساس درد، کبودی یا تورم داشته باشید. به همین دلیل توصیه می‌شود بلافاصله پس از تزریق از کمپرس یخ استفاده کنید. ● از انجام فعالیت‌های سنگین یا قرارگیری در هوای بسیار گرم تا چند روز بپرهیزید‌. ● محل تزریق را تا یک هفته لمس نکنید. ● با قرار دادن دو بالش زیر سر در هنگام استراحت سر خود را از بدنتان بالاتر نگهدارید و به هیچ عنوان روی صورت نخوابید.

جمع بندی

در این مطلب در رابطه با برجسته کردن گونه‌ها با تزریق فیلر صبح کردیم و گفتیم که افراد علاقه‌مند می‌توانند با استفاده از این روش به گونه‌‌های خود فرمی زیبا ببخشند. یادتان نرود اینکه شما کدام مرکز را برای دریافت خدمات پزشکی و زیبایی انتخاب می‌کنید، نقش بسیار زیادی در نتیجه نهایی خواهد گذاشت. به همین دلیل توصیه می‌شود حتما به کلینیک‌هایی بروید که پزشکان خبره در آن به ارائه خدمات می‌پردازند. اگر قصد دریافت خدمات زیبایی به خصوص برجسته سازی گونه‌ها با ژل یا فیلر را دارید ما در کلینیک دکتر کره‌‌ئی آماده‌ایم تا بهترین خدمات را به شما عزیزان ارائه دهیم. اگر هر سوالی در رابطه با این روش زیبایی دارید، خوشحال می‌شویم با کامنت گذاری ما را از سوال خود آگاه کنید. برای دریافت نوبت و مراجعه حضوری نیاز به شماره تلفن‌ها و آدرس زیر توجه داشته باشید. این نکته را در نظر داشته باشید که قبل از مراجعه حضوری نیاز است تا نوبت تلفنی بگیرید.‌ • آدرس: تهران، پاسداران، ساقدوش، نبش رحمانیان غربی پلاک 6 ساختمان ریحان، واحد 18 طبقه 3 • شماره تماس ها: 02122301416 – 02122303360

سوالات متداول

تزریق ژل به گونه‌ها کمی درد دارد. البته پزشکان خبره این حوزه با استفاده از بی‌حسی این درد را کنترل خواهند کرد.

اگر از پزشکان خبره‌ای که در این حوزه فعالیت دارند، کمک بگیرید هر جلسه تزریق بین ۱۵ تا ۳۰ دقیقه زمان نیاز خواهد داشت.

خوشبختانه نتایج حاصل از تزریق فیلر را می‌توانید بلافاصله پس از تزریق مشاهده کنید. البته این نکته را در نظر داشته باشید که ممکن است نتیجه در یک یا دو هفته اول آنگونه که باید نمایان نشود. بنابراین برای مشاهده تغییرات دلخواه‌تان لازم است تا دو هفته منتظر بمانید.  

خیر نتیجه حاصل از برجستگی گونه‌ها پس از تزریق فیلر دائمی نیست و پس از گذشت ۱۲ تا ۱۸ ماه نیاز به تمدید مجدد پیدا خواهد کرد.