Dr. MH KOREI

تاثیرات مزوتراپی زیر چشم

مزوتراپی، یک روش غیرجراحی و غیرتهاجمی است که برای بهبود ظاهر پوست صورت انجام می‌شود. در روش مزوتراپی چشم، از تزریق موادی به نام مزوکاکتیلرها به زیر پوست برای رفع چین و چروک ها استفاده می شود. مزوتراپی رفع تیرگی چشم ،می‌تواند درمانی موثر برای چین و چروک‌ها و تیرگی های زیر چشم باشد.

لازم به ذکر است که مزوتراپی زیر چشم برای آن دسته از تیرگی هایی که به دلیل پیری، خستگی، کمبود خواب، استرس و آسیب افتادن به پوست برای فرد بوجود آمده‌اند، روشی بسیار ماندگار و تاثیرگذار است.

مزوتراپی زیر چشم چیست؟

یکی از شایع ترین اختلالاتی که بانوان در هر سنی ممکن است آن را تجربه کنند، تیرگی زیر چشم است. امرزوه با پیشرفتم علم و تکنولوژی، روش های زیبایی و درمانی متعددی جهت درمان تیرگی زیر چشم به روی کار آمدند که یکی از تاثیرگذارترین این روش های زیبایی، مزوتراپی زیر چشم است. مزوتراپی زیر چشم با هدف بازگرداندن زیبایی و طراوت از دست رفته ناحیه زیر چشم انجام می شود. در مزوتراپی رفع تیرگی زیر چشم، پزشک متخصص با استفاده از تزریق ترکیبی از ویتامین‌ها، مواد معدنی، کلاژن، هیالورونیک اسید، آنتی‌اکسیدان‌ها، رزماری و ویتامین C با سوزنی بسیار ریز و ظریف به لایه میانی پوست، جهت درمان این تیرگی ها اقدام می کند.

کاربردهای روش زیبایی و درمانی مزوتراپی زیر چشم

امروزه این روش زیبایی توانسته است کاربردهایی زیادی در زمینه های مختفی داشته باشد. این روش زیبایی و درمانی می تواند روند بازسازی پوست را بسیار سرعت ببخشد و روند پیری را بسیار کاهش دهد.

از کاربردهای تاثیرگذار مزوتراپی زیر چشم می توان به موارد زیر اشاره کرد که این موارد عبارتند از:

◽ رفع کبودی زیر چشم
◽ رفع حلقه‌های چشم
◽ رفع خطوط و همچنین چین و چروک زیر چشم
◽ درمان پف پلک‌ها

فواید مزوتراپی زیر چشم

مزوتراپی چشم، یکی از تاثیرگذارترین و پرکاربردترین روش های زیبایی جهت از بین بردن عیوب چشم است. مزوتراپی چشم، با تاثیر بالایی که بر روی رفع سیاهی و پف زیر چشم دارد میتواند زیبایی چشمگیری را به شما هدیه دهد.

همچنین لازم است بدانید که روش درمانی و زیبایی مزوتراپی، انواع دیگری از قبیل: مزوتراپی مو ، مزوتراپی لک صورت ، مزوتراپی غبغب، مزوتراپی پیشانی را در خود جای داده است.

از شایع ترین کاربردهای مزوتراپی زیر چشم می توان به موارد زیر اشاره کرد که این موارد عبارتند از:

◽ برطرف کردن تیرگی زیر چشم
◽ رفع پف پلک چشم
◽ از بین بردن کامل چین و چروکهای دور چشم
◽ طولانی و ماندگار بودن نتایج مزوتراپی چشم
◽ نداشتن دوره نقاهت برای داوطلبان مزوتراپی چشم

مراقبت بعد از مزوتراپی چشم

برای دریافت نتیجه مطلوب از روش زیبایی مزوتراپی چشم، بایستی از دستورالعمل های پزشک خود که شامل مراقبت بعد از مزوتراپی زیر چشم می شود پیروی کنید.

این مراقبت ها عبارتند از:

◽ حداقل تا ۴ ساعت بعد از مزوتراپی، از حمام کردن و شستن ناحیه چشم و اطراف آن خودداری کنید.
◽ تا 24 ساعت پس از مزوتراپی چشم ، از مصرف داروهای ضد التهاب (آسپرین، موترین و …) یا ویتامین E اجتناب کنید.
◽ در یک هفته اول از انجام مزوتراپی چشم، به مقدار زیاد آب بنوشید.
◽ سعی کنید 3 بار در روز ، جهت بهبودی کبودی‌ و التهاب صورتتان از ژل آرنیکا استفاده کنید.
◽ تا یک هفته پس از مزوتراپی چشم ، از انجام دادن فعالیت های سنگین که سبب تعریق در شما می شود خودداری کنید.