Dr. MH KOREI

رفع تیرگی زیر چشم با مزوتراپی

چشم مهم‌ترین عضو صورت است که به صورت مستقیم بر روی زیبایی چهره اثر می‌گذارد. در واقع می‌توان گفت افرادی که چشم‌هایی زیبا دارند تقریبا نصف مسیر زیبایی را طی کرده‌اند. تیرگی و پف کردن دور چشم از جمله عواملی هستند که می‌توانند زیبایی چشم‌های شما را به طور قابل توجهی کاهش دهند. خوشبختانه در حال حاضر راهکارهای بسیاری برای رفع تیرگی زیر چشم وجود دارد. یکی از این راهکارها استفاده از مزوتراپی است.
اگر دوست دارید در رابطه با رفع تیرگی زیر چشم با مزوتراپی اطلاعات بیشتری به دست آورید، مطالعه این مطلب می‌تواند به شما بسیار کمک کند. در این مقاله از مجله دکتر کره‌ئی قصد به بررسی کامل مزوتراپی برای رفع تیرگی زیر چشم و دور چشم بپردازیم.

مزوتراپی برای رفع تیرگی زیر چشم چیست؟

مزوتراپی یکی از مهم‌ترین روش‌های دستیابی به زیبایی و جوانی در عصر حاضر است که به دلیل داشتن نتایج باور نکردنی بسیار مورد توجه قرار گرفته است. متخصصان در این روش با استفاده از تزریق هورمون‌ها و ویتامین‌ها و همچنین عصاره‌های طبیعی سعی می‌کنند به جوانسازی و زیبایی بیشتر کمک کنند. تزریق این مواد به زیر چشم با تسریع فرآیند کلاژن سازی به جوانسازی و زیبایی بیشتر پوست دور چشم کمک می‌کند. از آنجایی که تقریبا ۸۰ درصد تیرگی‌های دور چشم به دلیل پیری پوست رخ می‌دهد، این روش می‌تواند در کمترین زمان ممکن به رفع این عارضه کمک کند. البته این نکته را نیز در نظر داشته باشید که مزوتراپی علاوه بر رفع تیرگی‌های پوست می‌تواند به جوانسازی، رفع پف کردگی و کبودی‌ها نیز کمک کند.

مزوتراپی برای رفع تیرگی زیر چشم چگونه انجام می‌گیرد؟

هنگامی که فردی به منظور مزوتراپی برای رفع تیرگی زیر چشم به پزشک مراجعه می‌کند در ابتدا سابقه پزشکی او بررسی می‌شود تا مشخص شود که آیا این فرد کاندیدای مناسبی برای تزریق مزوتراپی محسوب می‌شود یا خیر؟

اگر مشخص شود که مزوتراپی برای فرد هیچ ضرری ندارد، در شرایط استریل کوکتل مزوتراپی انتخاب شده تزریق می‌شود. گفتنی است که کوکتل مزوتراپی از موادی مانند عصاره‌های طبیعی، مواد مغذی و معدنی، کلاژناز و هیالورونیداز، انواع آنتی‌ اکسیدان‌ها، تیروکسین و کلسی تونین، آنتی بیوتیک‌ها و ویتامین‌ها ساخته شده است.

تزریق این مواد به دور چشم و نواحی تیره پوست با سرعت دادن به روند تولید الاستین و کلاژن به جوانسازی و رفع تیرگی‌ها کمک می‌کنند.

در واقع می‌توان این‌گونه بیان کرد که مواد مزوتراپی تمامی نیازهای پوست را تامین می‌کند تا در کمترین زمان ممکن پیری پوست رفع و جوانسازی صورت گیرد. گفتنی است که اثرات ناشی از این روش در کمترین زمان ممکن ظهور خواهد کرد.

کاندیدای مناسب و نامناسب مزوتراپی برای رفع تیرگی زیر چشم

اگر سن‌تان بیشتر از ۱۸ سال است و همچنین انتظارات واقع‌بینانه‌ای از این روش دستیابی به زیبایی دارید، مزوتراپی گزینه مناسبی برای شما خواهد بود. البته به شرطی که مشکلات خاصی نداشته باشید و بدنتان به مزوتراپی واکنش ندهد. به همین دلیل پزشک در ابتدا سلامت شما را بررسی می‌کند و از مصرف داروهایتان سوال می‌پرسد. گاهی حتی دیده می‌شود که شما نیاز به انجام برخی از آزمایشات خاص برای بررسی کامل پزشک دارید. این نکته را در نظر داشته باشید که افراد مبتلا به سرطان و تبخال فعال، کسانی که از بیماری‌های خونی_انعقادی و دیابت رنج می‌برند و همچنین زنان باردار و شیرده کاندیدای مناسبی برای مزوتراپی رفع تیرگی زیر چشم نیستند.

مزایای مزوتراپی برای رفع تیرگی زیر چشم

از مهم‌ترین مزایای مزوتراپی برای رفع تیرگی زیر چشم چه باعث شده است تا تقاضا برای انجام این روش زیبایی روز به روز افزایش یابد می‌توان به گزینه‌های زیر اشاره کرد: ● رفع چین و چروک‌ها و تیرگی‌ها در کمترین زمان ممکن ● دارا بودن دوره نقاهت کوتاه ● هزینه مناسب ● نتایج طبیعی ● عوارض کم

عوارض مزوتراپی برای رفع تیرگی زیر چشم

یکی از مهم‌ترین سوالاتی که ممکن است برای هر فرد پیش آید این است که مزوتراپی برای رفع تیرگی زیر چشم چه عوارضی دارد؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم که زیباجویان پس از مزوتراپی ممکن است عوارضی مانند تورم و کبودی را احساس کنند که کاملا طبیعی است و در کمترین زمان ممکن رفع خواهد شد. البته باید بدانید که اگر شما در هنگام انتخاب پزشک نهایت دقت و توجه خود را به کار نگیرید و سراغ پزشکان کم تجربه‌تر روید، ممکن است عوارض این روش برای شما بیشتر باشد.

مراقبت‌های پس از مزوتراپی برای رفع تیرگی زیر چشم

پس از انجام مزوتراپی لازم است تا به نکات زیر توجه داشته باشید: ● فعالیت‌های سنگین و شدیدی که موجب تعریق شما می‌شود را به مدت یک هفته انجام ندهید. ● به مدت ۴ ساعت پس از انجام مزوتراپی از شست‌و‌شوی صورت خود به خصوص با استفاده از شوینده‌ها جلوگیری کنید. ● استفاده از ژل آرنیکا می‌تواند به بهبود کبودی‌ها و تورم دور چشم کمک کند. بنابراین استفاده از این ژل را در روتین خود تا چندین روز قرار دهید. ● از مصرف ویتامین e و همچنین داروهای ضد التهاب تا ۲۴ ساعت پس از مزوتراپی بپرهیزید.

جمع بندی

در این مطلب به بررسی مزوتراپی برای رفع تیرگی زیر چشم پرداختیم و گفتیم که این روش چگونه به زیباتر شدن و جوان‌تر شدن چهره شما کمک می‌کند. اگر خواهان دریافت خدمات زیبایی به خصوص مزوتراپی هستید باید بدانید که انتخاب یک پزشک خبره نقش بسیار زیادی در نتیجه نهایی دارد. به دلیل حساسیت بالای این تکنیک‌های درمانی و زیبایی متخصصان توصیه می‌کنند که در هنگام انتخاب یک مرکز برای دریافت خدمات نهایت دقت و توجه خود را به کار گیرید تا نتیجه نهایی رضایت شما را به همراه داشته باشد. ما در کلینیک دکتر کره‌ئی نهایت دقت و توجه خود را به کار می‌گیریم تا با استفاده از بهترین مواد و مدرن‌ترین تجهیزات بهترین خدمات زیبایی را به شما عزیزان ارائه دهیم. بنابراین اگر متقاضی مزوتراپی برای رفع تیرگی زیر چشم هستید، می‌توانید روی کمک ما حساب کنید. اگر سوالی در رابطه با مزوتراپی دارید می‌توانید با کامنت‌گذاری ما را با ابهامات ذهنی خود آشنا کنید. ما نهایت تلاش خود را به کار می‌گیریم تا بهترین پاسخ را در اولین فرصت به سوالات شما بدهیم. برای دریافت خدمات از مجموعه ما در ابتدا لازم است تا نوبت خود را به صورت تلفنی رزرو کنید و سپس به صورت حضوری به کلینیک مراجعه داشته باشید. آدرس و شماره تلفن‌های ما به شرح زیر است:
آدرس: تهران، پاسداران، ساقدوش، نبش رحمانیان غربی، پلاک 6، ساختمان ریحان، واحد 18 طبقه 3 شماره تماس: 22303360-021 22301416-021

سوالات متداول

خیر؛ این اثر دائمی نیست و پس از گذشت یک سال به مرور از بین خواهد رفت. بنابراین نیاز به تمدید دارد.

بله؛ با استفاده از بوتاکس نیز می‌توان تیرگی‌های زیر چشم را از بین برد اما تاثیر این روش برای رفع تیرگی زیر چشم بسیار محدود است و بیشتر باعث رفع چین و چروک‌ها می‌شود. به همین دلیل مزوتراپی بیشتر انجام می‌گیرد.

مزوتراپی دردی بسیار کم دارد. در واقع می‌توان گفت درد این روش چیزی مانند سوزن سوزن شدن است. بنابراین به قدری نیست که نتوان آن را تحمل کرد.

با اینکه شواهدی مبنی بر مضر بودن مزوتراپی برای زنان باردار وجود ندارد اما متخصصان توصیه می‌کنند به منظور اطمینان بیشتر در دوران بارداری مزوتراپی نکنید و صبر دهید تا ۹ ماه بارداری شما به پایان رسد.