مادلینگ و زاویه سازی صورت

زاویه دار کردن صورت از جمله تکنیک‌های زیباسازی می‌باشد که این روزها بین زیبا جویان، طرفداران پروپاقرص زیادی پیدا کرده است. اگر شما هم کنجکاو هستید تا در این باره بیشتر بدانید و انواع کاندیدای مناسب زاویه سازی صورت را بشناسید، تا پایان این بخش از مجله زیبا طب همراه ما باشید و اطلاعات مفیدی راجع به آن به دست آورید.

 

آشنایی با انواع نخ‌های لیفت

فهرست مطالب

پزشکان زیبایی تعریف خود را از زاویه دار کردن صورت دارند. به طور کلی این عمل زیبایی میتواند در مطب و با بی حسی موضعی انجام شود. همچنین این عمل در یک جلسه مستواند انجام شود و غالبا بدون درد و خونریزی میباشد.

نتایج عمل زاویه دارکردن صورت

زاویه دار کردن صورت یعنی برجسته نمودن نواحی مختلف صورت برای بهتر دیده شدن چهره و صورت. اولین جایی که با برجسته سازی باعث ایجاد زاویه و کات دار شدن صورت میشود منطقه زاویه فکی میباشد یعنی جایی که استخوان فک تحتانی به سمت گوش امتداد میابد. در بعضی اشخاص در این ناحیه یعنی زاویه فکی به طور مادرزادی فرورفته و محو میباشد که با تزریق ژل هیالورنیک در زاویه فکی باعث استخوانی شدن فک شخص میشود. حال با نگاه به چانه و میزان هماهنگی چانه با زاویه فکی جدید شخص پزشک با مشورت بیمار تصمیم میگیرد که مقداری ژل در چانه تزریق کند. در اکثر موارد تزریق ژل در زاویه فک و چانه باید انجام شود. نتیجه بسیار حیرت انگیز است زیرا علاوه بر زاویه دار شدن قسمت تحتانی صورت این عمل باعث میشود که غبغب شخص در صورت داشتن غبغب از قبل دیگر با این عمل کاملا از دید پنهان میشود و این برای کسی که از غبغب خود رنج میبرد بسیار رضایت بخش میباشد زیرا با یک تیر به دو هدف زده است. هم فک زاویه دار و چانه بر جسته دارد و هم اثری از غبغب خود نمیبیند.

پس از تزریق ژل در زاویه فک و چانه باید گونه را بررسی کرد.

کسانی که استخوان گونه کوچکی دارندیا چربی روی استخوان گونه تحلیل رفته است باید مقداری ژل هیالورنیک درهمان جلسه به گونه ها تزریق شودزیرا بابرجسته شدن خط گونه عمل زاویه دارکردن صورت کامل میشود

روش های موجود برای زاویه دار کردن صورت

✔️ بوتاکس
✔️ ژل
✔️ لیفت با نخ
✔️ تزریق چربی
✔️ پروتز

زاویه سازی با نخ

متاسفانه پیری و جاذبه میتواند موجب شود چهره شما افتاده به نظر برسد و خط فک شما، وضوح آن را از دست بدهد. اما امروزه لیفتینگ با نخ بئون جراحی صورت میگیرد و میتواند به شما کمک کند.

این روش که موجب کشیدن پوست میشود، به کمک نخ های قابل جذب پولیدیوکسانون (pdo) به شما کمک میکند تا ظاهر طبیعی پوست خود را بازگردانید.

زاویه سازی صورت با ژل

فیلرهای پوستی ژل های تزریقی هستندکه برای پر کردن مناطقی از چهره حجم خود را از دست داده اند، مانند گونه ها، مورداستفاده قرار می گیرد تا صورت را بالا بکشد. همچنین می توان از آن ها برای اضافه کردن حجم به چانه نیز استفاده کرد که به صورت شما حالتی V شکل می دهد. پراستفاده ترین نوع فیلرها از اسید هیالورونیک و کلسیم ساخته می شود، این مواد نیز به طور طبیعی در بدن ما یافت می شود در نتیجه باعث می شود که این ژل ها مطمئن باشند.

زاویه سازی صورت با چربی

در این روش مقدار کمی از بافت چربی از شکم یا ران های شما برداشته می شود و به صورت کانول های حفره ای به صورت شما تزریق می شود. این کانول ها، لوله های توخالی ۱ میلی متری هستند که انتهای ضخیمی داشته و یک سوراخ کوچک در آن قرار دارد که چربی از آن خارج می شود. رسوبات چربی به صورت قطرات کوچکی در قسمت هایی از صورت که بدان نیاز است، تزریق می گردد. توجه داشته باشید که تنها مقدار کمی چربی از بدن شما حذف می شود و این روش با لیپوساکشن کلا تفاوت دارد.

زاویه سازی صورت با جراحی

  • در روش جراحی برسی در ناحیه مورد نظر ایجاد شدن و با استفاده از سیم، بست و پروتز زاویه مورد نظر طراحی و اجرا می‌شود. معمولا پس از عمل، بیمار یک روز در بیمارستان تحت مراقبت می‌ماند و پس از آن، ترخیص می‌شود.
هزینه زاویه سازی صورت چقدر است؟

هزینه زاویه سازی صورت چقدر است؟

در بابِ هزینه‌ها باید بگوییم که به طور کلی عوامل مختلفی در تعیین بهای این عمل نقش داشته و فارغ از اینکه تعرفه ثابت هر یک از روش‌های مذکور فرق دارد، دستمزد پزشک، دستیار، کلینیک و… هم بسته منطقه جغرافیایی، دولتی یا خصوصی، طرف قرارداد با بیمه‌ها و… متفاوت خواهد بود. هم‌چنین اگر روش‌های موقت مثل لیفت با نخ، تزریق فیلر و نظایز آن را انتخاب کرده باشید، طبیعتا هزینه مواد مصرفی هم بر تعیین تعرفه اثرگذار می‌باشد.

مهم‌ترین مزایای زاویه سازی صورت چیست؟

زاویه دار کردن صورت مزایای مختلفی دارد که چند مورد از مهم‌ترین آن‌ها عبارتند از:

  1. برقراری تعادل بین فواصل اجزای مختلف صورت
  2. رفع افتادگی و شل شدگی جزئی پوست صورت
  3. رفع چین و چروک پوست در ناحیه مربوطه
  4. بهبود شکل ظاهری زوایای مختلف صورت
  5. افزایش زیبایی ظاهری چهره

 

آنچه باید در مورد فیلرها بدانید.

چه کسانی کاندیدای مناسبی برای زاویه سازی صورت هستند؟

چه کسانی کاندیدای مناسبی برای زاویه سازی صورت هستند؟

صورت انسان‌ها فرم مختلفی دارد و هر یک از شما بسته به ویژگی ظاهری چهره خود می‌توانید با متخصص زیبایی مشورت کنید و در صورت نیاز با انجام عمل زاویه سازی صورت، زیبایی ظاهر خود را بهبود بخشید؛ اما به طور کلی افراد زیر نسبت به سایر اقشار جامعه، کاندیدای مناسبی برای زاویه سازی صورت محسوب می‌شوند:

  • کسانی که گونه‌های خیلی لاغر یا چاقی دارند.
  • افرادی فک‌شان عریض، پهن یا مربعی شکل است یا خانم‌هایی که آرواره و فک درشتی دارند.
  • زیبا جویانی که چانه کوچک یا دایره‌ای دارند.
  • اشخاصی که زاویه فک ندارند یا در زیر چانه خود مبتلا به غبغب و عارضه افتادگی پوست هستند.

حال شاید این سوال برایتان پیش بیاید که چه کسانی نباید عمل زایوه سازی صورت انجام دهند؟ در پاسخ بدین پرسش، در ادامه لیستی از کاندیداهای نامناسب این عمل را آورده‌ایم که مطالعه آن هم خالی از لطف نخواهد بود. کاندیدای نامناسب عمل زیبایی زاویه سازی فک و صورت عبارتند از:

  • افرادی که غبغب زیر چانه‌شان بیش از حد بزرگ است یا فک پایین نسبت به فک بالا، عقب‌تر می‌باشد.
  • کسانی که فک پایینی بزرگی دارند یا فرم صورت‌شان شبیه ۸ است.
  • اشخاصی که بینی بزرگ، گردن چاق یا پوست افتاده و شل دارند.

 

بهترین زمان برای تزریق بوتاکس

جمع‌بندی

در این مطلب به بررسی انواع روش‌های زاویه سازی صورت پرداختیم و دانستیم که چه قشری از جامعه کاندیدای مناسبی برای این عمل هستند. امیدواریم نهایت لذت را از مطالعه این مقاله برده و اطلاعات مفیدی راجع به هر یک از روش‌های مذکور به دست آورده باشید. در آخر لازم است به این نکته هم اشاره کنیم که اگر برای زاویه سازی صورت خود روش لیفت با نخ را انتخاب کردید، می‌توانید برای انجام این کار به کلینیک ‌دکتر محمدحسین کره ئی مراجعه کنید.

 ما در این مرکز همواره در تلاشیم تا با ارائه بهره‌گیری از مهارت تکنسین‌های مجرب و دستگاه‌های مدرن و پیشرفته، بهترین خدمات را خدمت شما عزیزان ارائه کنیم و زیبایی و جذابیت را برایتان به ارمغان آوریم. بنابراین برای رزرو نوبت و مراجعه حضوری به کلینیک زیبایی دکتر کره ئی کافیست با شماره تلفن زیر تماس حاصل فرمایید و هماهنگی‌های لازم را بدین منظور انجام دهید

سوالات متداول

سوالات متداول

  • چه افرادی برای زاویه سازی صورت با فیلر و ژل، کاندیدای مناسبی هستند؟

در واقع سازی صورت با فیلر و تزریق ژل، یک روش موقت بوده و برای افرادی که با قصد رفع چین و چروک‌های پوست خود این کار را انجام می‌دهند، گزینه مناسبی می‌باشد.

 

  • بهترین روش برای زاویه سازی صورت کدام است؟

به طور کلی روش‌های مختلفی در این مطلب معرفی شده که هر یک ویژگی و مزایای خاص خود را دارند. به همین خاطر توصیه ما این است که شما عزیزان با توجه به نیاز و خواسته خود، روش مناسب را انتخاب کنید و طبیعتاً بهترین روش همانی خواهد بود که پاسخگوی نیاز و سلیقه شما باشد. به طور مثال اگر قصد دارید عمل زاویه سازی صورت را به طور موقت انجام دهید، تزریق ژل و فیلر گزینه بهتری خواهد بود؛ اما اگر به دنبال زاویه سازی دائم هستید، باید روش عمل جراحی را برگزینید.

 

  • محدوده سنی مجاز برای انجام زاویه سازی فک چقدر است؟

برای انجام عمل زاویه سازی صورت باید حداقل‌ سن شما به ۱۸ سال رسیده باشد. همچنین نکته مهم دیگری که در این باره مطرح است، این می‌باشد که اگر صورت شما چربی زیادی دارد، بهتر است انجام این عمل را در ۴۰ الی ۶۰ سالگی انجام دهید تا بر اثر زمان، شاهد تغییرات قابل توجهی نباشید.

 

  • آیا هزینه‌های زاویه سازی صورت تحت پوشش بیمه قرار می‌گیرد؟

خیر؛ به طور کلی بیمه مسئولیتی در قبال عمل‌های زیبایی نظیر زاویه سازی صورت نداشته و هزینه‌ای را از این بابت پوشش نمی‌دهد.

لیفت نخ پاسداران

مقالات مرتبط