Dr. MH KOREI

ماندگاری ژل گونه

امروز قصد داریم شما را با میزان ماندگاری ژل گونه آشنا کنیم. یکی از روش های جذاب شدن صورت و همچنین جوانسازی پوست تزریق ژل می باشد. تزرریق ژل کاربردهایی دارد که از این کاربردها می‌توان به رفع چین و چروک صورت، حجیم کردن لب، پر کردن چین های عمیق در پوست و رفع خطوط عمیق در ناحیه پوست اشاره کرد. این روش برای افرادی که صورت لاغری دارند می تواند مفید باشد، این افراد می‌توانند از طریق ژل، گونه گذاری را انجام دهند.
همه افراد همواره به دنبال جوانسازی و زیبایی صورت و پوست خود هستند. با تزریق ژل این افراد می‌توانند به پوستی زیبا و شاداب دست پیدا کنند.

تزریق ژل چیست؟

با افزایش سن سطح کلاژن و اسید هیالورونیک پوست بسیار کاهش پیدا می کند. شما می توانید با استفاده از تزریق ژل به صورت مجدد کلاژن و اسید هیالورونیک را به پوست خود وارد کنید. با بالا رفتن میزان کلاژن، پوست شما صاف می شود و چین و چروک ها از بین خواهند رفت. ژل از مواد طبیعی و مصنوعی ساخته می شود، این مواد طبیعی کلاژن و اسید هیالورونیک هستند. تزریق ژل از محبوب ترین روش ها در بین افراد می باشد. با تزریق ژل به صورت تمامی خطوط و چین و چروک های صورت برطرف خواهد شد.

مراحل تزریق ژل چگونه می باشد؟

افراد قبل از انجام هر کاری باید به دنبال بهترین دکتر تزریق ژل باشند و به بهترین کلینیک جهت انجام درمان مراجعه نمایند. بعد از انتخاب کلینیک، پزشک شما را معاینه کرده و ظاهر و رنگ پوست و نواحی بدن شما را ارزیابی می کند و نواحی که شما قصد دارید آن را درمان کنید، بررسی می شود. بعد از تعیین نواحی مورد نظر پزشک با یک پنبه حاوی محلول ضد باکتری محل تزریق را پاکسازی می کند، بعد از انجام این کار از پماد بی حس کننده و ماده بی حسی موضعی در ناحیه مورد نظر استفاده می شود که بیمار درد کمتری را حس کند و یا اصلا دردی را حس نکند. بعد از انجام بی حسی پزشک تزریق ژل را انجام می دهد و بعد از آن به ماساژ اقدام می کند و اگر نیاز به اصلاح داشته باشد، مجدد این کار را انجام می دهد. بعد از این که تزریق ژل کاملاً به اتمام رسید، پزشک و زیبا جو نتایج کلی را بررسی می کنند. همچنین شما می توانید بعد از تزریق از یخ برای از بین رفتن تورم استفاده کنید.

ماندگاری ژل گونه

ماندگاری تزریق ژل های مصنوعی نسبت به ژل های طبیعی بیشتر می باشد. همچنین ماندگاری ژل ها بسته به نوع برند انتخابی متفاوت است. ماندگاری ژل های تزریق شده به منطقه ای که در آن از ژل استفاده می‌شود و همچنین شرایط افراد بستگی دارد. هر چقدر ژل عمیق تر تزریق شود، ماندگاری آن بالاتر است. همچنین شما باید مراقبت هایی بعد از تزریق ژل انجام دهید که با انجام این مراقبت ها ماندگاری ژل می تواند کمی بیشتر باشد. ماندگاری ژل به برندی که از آن استفاده می کنید بستگی دارد، پس سعی کنید به پزشکی متخصص و کلینیک معتبر مراجعه کنید و از برندی معتبر استفاده کنید.

کاندید مناسب برای تزریق ژل

تزریق ژل یک روش غیر تهاجمی می باشد که دارای عوارض شدیدی نیست، ولی برای برخی از افراد مناسب نمی باشد. تزریق ژل برای افرادی که از سلامت جسمانی خوبی برخوردار نمی باشند نامناسب است. فردی که قصد انجام تزریق ژل را دارد باید هیچ گونه بیماری زمینه ای نداشته باشد و همچنین فرد نباید آلرژی و حساسیتی به چیزی داشته باشد. اگر فرد به انواع ژل حساسیت داشته باشد ممکن است این امر سبب به وجود آمدن مشکلات جدی برای او شود. شما اگر دارای حساسیت خاصی هستید و قصد انجام تزریق ژل را دارید، باید قبل از انجام این کار با پزشک خود مشورت کنید. فردی که برای تزریق ژل اقدام می کند باید انتظارات واقع بینانه از نتایج آن داشته باشد، کسانی که سن آنها بالای ۱۸ سال است می توانند از این روش استفاده کنند.

مزایای تزریق ژل

تزریق ژل دارای مزایای بسیاری می باشد. استفاده از ژل برای افراد بالای ۱۸ سال مجاز می باشد. ژل ها می توانند سبب جوانسازی و اصلاح فرم صورت و بدن شوند از تزریق ژل می توان هم برای بانوان و هم برای آقایان استفاده کرد. این ژل ها را می توان در هر زمانی ترمیم کرد و همچنین عوارض و خطرات خیلی کمی دارد. ماندگاری و دوام ژل ها بالا است و تا ۱۸ ماه می تواند باقی بماند. افراد می توانند بعد از تزریق ژل به فعالیت های روزانه خود بپردازند. این ژل ها دارای دوره نقاهت بسیار کوتاهی است و افراد در کمتر از دو هفته بهبود پیدا می کنند و همچنین بعد از تزریق ژل افراد می توانند به تمامی کار های خود بپردازند. استفاده از ژل بسیار طرفدار دارد و یک روش غیر تهاجمی می باشد. شما بعد از گذشت ۱۰ دقیقه می‌توانید نتایج این تزریق را مشاهده نمایید، تزریق ژل نسبت به دیگر روش ها ارزان تر می باشد و همچنین دارای خطرات کمتری می باشد.

کاربردهای تزریق ژل

از کاربردهای تزریق ژل می توان به جوان سازی پوست و همچنین کاهش علائم پیری اشاره کرد. همچنین تزریق ژل می تواند باعث افزایش حجم نواحی مختلف بدن از جمله سینه، چانه، گونه، باسن و ران شود. از کاربرد های دیگر می توان به جوانسازی پوست دست و پا اشاره کرد. شما می توانید با تزریق ژل، پوست دست و پای خود را جوان تر کنید. از تزریق ژل در زیباسازی بینی و فرم دهی به بینی نیز استفاده می شود. همچنین از این روش می توان برای حجم دهی کل صورت و ترمیم آن استفاده کرد و همچنین گودی، چروک، سیاهی چشم و افتادگی پلک را نیز می تواند درمان کند. ژل ها می توانند زخم هایی که دارای پوسته پوسته می باشند درمان کنند و از کاربردهای مهم دیگر می‌توان به افزایش کلاژن پوست و رفع انواع چین و چروک و خط خنده، خط کنار گونه و سایر خطوط اشاره کرد.

سخن پایانی

افراد می توانند برای از بین بردن چین و چروک های پوست و همچنین حجم دهی به برخی از نواحی مانند سینه، گونه، لب، باسن و … و همچنین از بین بردن خطوط در نواحی مختلف، از تزریق ژل استفاده کنند. افراد باید توجه داشته باشند که برای انجام این روش به بهترین دکتر تزریق ژل مراجعه کنند و توصیه های مراقبتی را به خوبی رعایت کنند. استفاده از تزریق ژل دارای عوارضی می باشد که با مراجعه به بهترین کلینیک می توانید از این عوارض بکاهید. از شما عزیزان بابت همراهی ما تا پایان این مقاله بسیار سپاسگزاریم. ما تمام تلاش خود را کرده ایم تا شما را با میزان ماندگاری ژل گونه آشنا کنیم، امیدواریم مطالب ما برای شما مفید بوده باشند.