Dr. MH KOREI

مزوژل پروفایلو چه کاربردهایی دارد

اگر به دنبال درمانی هستید که نه تنها برای جوانسازی پوست؛ بلکه برای بازسازی بافت پیر و افتادگی صورت طراحی شده است، مزوژل پروفایلو می تواند گزینه مناسبی برای شما باشد. این درمان، محصولی منحصر به فرد در حوزه مراقبت از پوست و زیبایی شناسی است.
این مزوژل، محصول کشور ایتالیا است که با ترکیبات خاص خود شادابی و شفافیت را به پوست باز می‏‌گرداند و دارای تاییدیه سازمان غذا و داروی امریکا (FDA) است.

کاربردهای مزوژل پروفایلو

مزوژل پروفایلو (Profhilo) برای جوانسازی، لیفت، باز شدن خطوط و چروک، آبرسانی، رفع شلی و افتادگی پوست در نواحی مختلفی از صورت، گردن و بدن تزریق می‏‌شود. پروفایلو مانند ژل‏‌ها، باعث افزایش حجم و برجسته شدن ناحیه تزریقی نمی‏‌شود و هیالورونیک اسید موجود در آن موجب هم سطح، صاف و یک دست شدن پوست می‏‌گردد. هیالورونیک اسید ماده‌ای است که به طور طبیعی در بدن تولید می‌شود و به مرور زمان مقدار آن در پوست کاهش می‌‏یابد و باید آن را جبران کرد.

مزایای پروفایلو

این مزوژل محبوب، مزایایی دارد که شامل :

جوانسازی پوست

عملکرد پروفایلو به این صورت است که پوست را برای تولید کلاژن و الاستین فعال می‏‌کند. در نتیجه ساختار پوست بازسازی می‏‌شود و جوانسازی و بهبود کیفیت بافت پوست اتفاق می‌افتد. تزریق مزوژل پروفایلو برای افراد بالای 30 سال خاصیت پیشگیری و برای افراد بالای 45 سال ویژگی درمانی دارد که می‏‌توان با استفاده از دیگر دستگاه‏‌های جوانسازی و لیفت پوست، به صورت درمان مکمل به کار برد.

آبرسانی عمیق و اثر مرطوب کنندگی

پروفایلو غلظت بالایی از هیالورونیک اسید را به پوست تزریق می کند که به دلیل توانایی جذب و حفظ آب مشهور است. این آبرسانی عمیق نه تنها سطح پوست را احیا می کند؛ بلکه منجر به پوستی جوان و شاداب می‌شود.

بهبود خاصیت ارتجاعی پوست

با افزایش سطح کلاژن و الاستین، خاصیت ارتجاعی پوست بهبود می یابد. این محصول، به استحکام پوستی که با افزایش سن مواجه است، کمک می‌کند و منجر به داشتن پوستی شاداب‌تر می‌شود.

نتایجی با ظاهر طبیعی

پروفایلو (Profhilo) به دلیل توانایی خود در ارائه نتایجی با ظاهر طبیعی شناخته می‌شود. به جای افزایش حجم یا تغییر خطوط صورت، کیفیت پوست را افزایش می‌دهد و به صورت طبیعی باعث جوانسازی صورت می‌شود. دیگر مزایای آن : کیفیت پوست را برای ظاهری جوان و درخشان بهبود می بخشد. پوست را نرم می کند. هایپرپیگمانتاسیون و لک را کاهش می دهد تا رنگ پوست یکنواخت‌تر شود.

مدت زمان نتیجه گیری از ژل پروفایلو

این محصول جزو روش‌‏های ایمن، موثر و غیرتهاجمی است که به دلیل کیفیت و استاندارد بالای آن به صورت بین‏ المللی در کشورهای مختلفی استفاده می‌شود. نتیجه تزریق پروفایلو در عرض 8 هفته کامل می‌شود و توصیه ما این است که این فرآیند درمانی در دو مرحله به فاصله یک ماه انجام شود تا پس از 8 ماه بهترین بازخورد را مشاهده نمایید.