Dr. MH KOREI

ژل استایلج ®STYLAGE

فیلر استایلج در واقع نوعی پرکننده طبیعی پوستی حاوی هیالورونیک اسید و آنتی‌اکسیدان‌هایی مثل مانیتول و سوربیتول است که اولین‌بار در سال 2011 در آزمایشگاه‌های شرکت فرانسوی ویواسی (Vivacy Laboratories) واقع در کشور بریتانیا به مشتریان عرضه شد. جالب است بدانید که این فیلر پوستی در ترکیبات خود از بی‌حسی موضعی لیدوکائین برخوردار است؛ بنابراین با کمترین میزان درد می‌تواند نتایج موفقیت‌آمیزی برای مراجعه‌کننده ایجاد کند. از طرفی مورد تأیید سازمان غذا داروی آمریکا است؛ در نتیجه بدون هیچ نگرانی می‌توان از آن استفاده کرد.
با افزایش سن، پوست خاصیت ارتجاعی طبیعی خود را از دست می دهد و اولین چین و چروک های سطحی را مشاهده خواهید کرد. با گذشت زمان، چین و چروک ها عمیق تر می شوند و اینجاست که ژل استایلج به کمک شما خواهد آمد.

محصولات ژل استایلج به کمک تکنولوژی پتنت (IPN-like) در غلظت‌های مختلفی تهیه می‌شوند و هرکدام برای درمان انواع پوست‌های آسیب‌دیده به کار می‌روند. به کمک ساختارهای مونوفاز و فناوری شبکه درهم‌تنیده، چگالی پیوندهای متقاطع افزایش می‌یابد و ماندگاری و ایمنی محصول بیشتر می‌شود.

درمان چروک‌های پیشانی، گود افتادگی زیر چشم، اصلاح فرم بینی، لب و گونه، چروک‌های دهان، اصلاح فرم لب های نازک، کانتورینگ صورت، تقویت استخوان گونه، بازگرداندن حالت ارتجاعی و حجم از دست رفته صورت و… به کمک این ژل به راحتی امکان پذیر است.

ژل استایلج به طور طبیعی حاوی آنتی اکسیدان‌هایی است که در زیتون، کرفس و تمشک به‌وفور یافت می‌شود. وجود آنتی‌اکسیدانی به نام مانیتول در این ژل سبب ازبین‌رفتن اثرات رادیکال‌های آزاد می‌شود. این ژل به‌طورکلی در مدل‌های S، M،‌ L، XL و Special Lips در بازار موجود است. تزریق ژل استایلج بسته به شرایط افراد و تشخیص پزشک انجام می‌شود. در ادامه قصد داریم شما را با انواع ژل‌های استایلج آشنا کنیم.


ژل استایلج هیدرو (Stylage Hydro)

یکی از انواع ژل‌های استایلج، مدل هیدرو است. این محصول در بیشتر مواقع با استفاده از روش مزوتراپی به لایه سطحی پوست یا درم تزریق می‌شود. با کمک این فیلر می‌توان پوست افراد را به‌خوبی آبرسانی کرد و قدرت کشسانی پوست صورت، گردن و ناحیه سر و سینه یا دست را بازگرداند.

برای درمان از طریق این ژل، مراجعه‌کننده به سه جلسه دوره درمانی نیاز دارد و این سه جلسه باید طی یک ماه انجام شود تا اثر درمانی افزایش یابد. ژل استایلج برای اثرگذاری بیشتر و بهتر باید هر ۳ الی ۶ ماه یکبار تمدید شود.

ژل استایلج هیدرومکس (Stylage Hydromax)

یکی دیگر از انواع ژل استایلج که به کمک آن می‌توان پوست‌های دهیدراته و کم آب یا خشک را درمان کرد، ژل هیدرومکس (Hydromax) است. این محصول معمولاً به کمک روش مزوتراپی به درون غشای سطحی پوست تزریق می‌شود و پوست را درمان و آبرسانی می‌کند. از این ژل در بیشتر مواقع برای آبرسانی فوری و عمیق پوست، ترمیم خاصیت ارتجاعی پوست، جوان‌سازی صورت، گردن و ناحیه سر و سینه و دست استفاده می‌شود. ژل استایلج هیدرومکس در واقع محصولی پرکاربرد در درمان مزوتراپی است که به کمک آن می‌توان تا حد زیادی علائم پیری و مشکلات پوستی را برطرف کرد. توجه داشته باشید که برخلاف سایر فیلرها از این ژل برای ترمیم و رفع چین‌وچروک استفاده نمی‌شود. درمان به کمک این ژل در یک ماه و طی دو جلسه انجام می‌شود و فواصل درمانی بسته به نیاز پوست مراجعه‌کننده متفاوت است. جلسات معمولاً توسط پزشک متخصص تعیین می‌شود، اما در بیشتر مواقع دو ماه بعد از درمان اولیه به تمدید نیاز است تا اثرات درمانی نتیجه‌بخش‌تر شود.

ماندگاری ژل استایلج چقدر است ؟

تأثیرات ژل استایلج به طور میانگین بین ۶ تا ۱۲ ماه در صورت فرد باقی می‌ماند. البته این ژل در هر مدل دوام و ماندگاری متفاوتی دارد. مثلاً مدل استایلج اس بین ۹ ماه تا یک سال دوام دارد و مدل استایلیج ام حدود ۱۲ ماه در بدن افراد ماندگار است. مدت‌زمان ماندگاری ژل در مدل اسپشیال لیپز ۶ تا ۹ ماه است و در مدل ایکس ال حتی به ۱۸ ماه هم می‌رسد. به‌طورکلی مدت‌زمان اثرگذاری فیلر استایلج علاوه بر موارد گفته شده به شرایط کلی افراد، نوع و ساختار پوست، سن، سبک زندگی، ناحیه تحت درمان، میزان ژل مصرفی، تکنیک پزشک و روش تزریق هم وابسته است. هرچه اصول و نکات توصیه شده از جانب پزشک بهتر و دقیق‌تر رعایت شود، طبیعتاً نتایج ماندگارتر و بهتر خواهد بود.

مزایای تزریق ژل استایلج

انعطاف‌پذیری زیاد این محصول سبب شده تا تزریق ژل استایلج به‌راحتی و بسیار دقیق انجام شود. این ژل به دلیل داشتن مقادیر فراوانی اسید هیالورونیک و آنتی‌اکسیدان‌های مفید نتایج نرم و طبیعی برای فرد ایجاد می‌کند. همچنین ویسکوزیته و غلظت بالای ژل استایلج در بیشتر مواقع سبب ماندگاری و اثرگذاری بهتر و طبیعی‌تر آن در صورت و بدن می‌شود.

◽ طبق تحقیقات، کاهش ماده اتصال‌دهنده BDDE در محصول نهایی سبب ایمنی و سازگاری کامل ژل استایلج با بافت بدن انسان شده است.
◽ وجود ترکیبات بسیار مفید و طبیعی نظیر مانیتول در این ژل روند تجزیه هیالورونیک اسید را کند کرده و پف بعد از تزریق را تا حد زیادی کاهش می‌دهد.
◽ استفاده از این ژل به همراه ماده بی‌حسی لیدوکائین سبب شل شدن و بی‌حسی عضلات صورت شده و در نتیجه فرد هرگز دردی را حس نخواهد کرد. از این طریق فرایند تزریق برای پزشکان بهتر و راحت‌تر انجام می‌شود.
◽ ترکیبات خاص استایلج اعم از هیالورونیک اسید، مانیتول و لیدوکائین همگی در جوانسازی مضاعف پوست مؤثر هستند.
◽ فیلر استایلج پس از تزریق به داخل لب‌ها از نظر مراجعه‌کنندگان نتایج بسیار طبیعی ایجاد می‌کند.
◽ قیمت استایلج کمتر از محصولات دیگر است؛ بنابراین هزینه درمان پوست با این ژل به نسبت کیفیت و نتایجی که دارد، بسیار مقرون‌به‌صرفه است.
◽ وجود مانیتول در ترکیبات این ژل در روند تزریق تأثیرگذار است و سبب کاهش عوارض جانبی مثل تورم، کبودی و قرمزی می‌شود.
◽ اثرات حاصل از تزریق ژل استایلج بلافاصله پس از تزریق مشاهده می‌شود، اما برای آنکه نتایج کار بهتر مشخص شود یک هفته زمان نیاز است.