لیفت تار عنکبوتی

لیفت تار عنکبوتی | روش نوین 2024

برای آشنایی بیشتر با لیفت عنکبوتی این مقاله را دنبال کنید. (زمان مطالعه :7 دقیقه)
بی شک همه ما دوست داریم برای همیشه جوان بمانیم. این یک احساس کاملا عادی است گاها به سراغ ما می آید و ما را به دنبال استفاده از روش های تهاجی و غیر تهاجمی می کشاند. بی شک همه متخصیصین پوست و زیبایی این وعده جوان سازی پوست را با انواع روش ها می دهند؛ اما ما باید در انتخاب پزشک زیبایی و روش زیباییمان دقت بسیاری کنیم. سالیانه افراد زیادی به دلایل استفاده از روش های نامناسب دچار عارضه می شوند.

حال در همین راستا باید بگوییم یکی از روش های جوانسازی پوست که اغلب  در مراکز زیبایی استفاده می شود لیفت است.  لیفت صورت با استفاده از متدها و روش های زیادی انجام می گیرد که یکی از این متدها لیفت تار عنکبوتی است.

آشنایی با انواع لیفت نخ

فهرست مطالب

آشنایی با لیفت تار عنکبوتی

لیفت تار عنکبوتی  یک روش بدون درد و کوتاه است  که در سال های اخیر به عنوان یک روش غیر تهاجمی برای دستیابی به ظاهری جوان تر محبوبیت پیدا کرده است.  این نوع لیفت  شامل استفاده از نخ‌های ظریفی است که از ماده‌ای به نام پلی‌دیوکسانون (PDO) ساخته شده‌اند. استفاده از این نوع نخ ها باعث می شود  پوست بلند و سفت شده و ظاهری برآمده‌تر و جوان‌تر به خود بگیرد.

نخ های که در لیفت تار عنکبوتی مورد استفاده قرار می گیرند کاملا زیست سازگارند و برای تحریک سنتز کلاژن و فیبر الاستین که به معنای بازسازی بافت است، استفاده می شوند.

نتیجه لیفت عنکبوتی

روش انجام لیفت تار عنکبوتی

در انجام این لیفیت ابتدا معاینه اولیه توسط متخصص زیبایی انجام می شود تا مشخص شود که آیا بیمار کاندید مناسبی برای این عمل زیبایی  است یا خیر؟ سپس کرم بی حس کننده موضعی پس از تمیز کردن ناحیه درمان روی ناحیه  زده می شود تا بیمار در معرض هیچ گونه دردی قرار نگیرد.

پس از مراحل بالا، لیفت با وارد کردن نخ ها به داخل پوست با استفاده از یک سوزن کوچک  شروع می شود و  این نخ ها یک اثر داربستی ایجاد می کنند که پوست را نگه می دارد و بالا می برد. نخ ها تولید کلاژن را تحریک می کنند. کلاژن  پروتئینی  است که به حفظ خاصیت ارتجاعی و استحکام پوست کمک می کند. با گذشت زمان، نخ ها حل می شوند، اما تولید کلاژن ادامه می یابد و منجر به نتایج طولانی مدت  لیفت تار عنکبوتی می شود.

در لیفت صورت با این روش  نیازی به بیهوشی عمومی نبوده و لیفت با استفاده از بی حسی موضعی انجام می شود و نیازی به هیچ گونه درمان یا روند بهبودی پس از عمل نیز  نیست. از آنجایی که لیفت صورت بدون برش انجام می شود، هیچ بخیه ای روی صورت زده نمی شود. فقط قرمزی و کبودی جزئی ممکن است روی صورت ایجاد شود که در مدت کوتاهی ناپدید می شوند. در این زمینه بیمار پس از عمل به راحتی می تواند به زندگی روزمره خود بازگردد.
ترمیم بینی بدون جراحی

 مزایای لیفت تار عنکبوتی

به طور کلی مزایای ای نوع لیفت عبارت اند از:

  • قابل مشاهد بودن نتایج آن بلافاصله پس از انجام
  • بدون درد
  • بدون بر جای گذاشتن برش یا جای زخم
  • امکان انجام آرایش بلافاصله پس از انجام
  • استفاده از نخ های قابل حل در طی لیفت
  • موثر بودن برای خطوط ریز و چین و چروک
  • حمایت از تولید کلاژن پوست
  • روشی ساده و ایمن بدون هیچ گونه خطر یا عارضه جانبی
  • فراهم کردن رطوبت و خاصیت ارتجاعی را برای صورت
  • سفت کردن پوست
  • برجسته کردن خط فک
  • جلوگیری از افتادگی ناحیه زیر بغل
  • رفع افتادگی داخلی پا و شکم
لیفت عنکبوتی
کدام بخش ها استفاده میشود؟ 

نخ های ارگانیک مورد استفاده در این نوع لیفت  مناطق کاربردی زیادی در بدن دارند؛ به گونه ای که می توان از آن ها  برای افتادگی صورت، گونه، ابرو و پلک، سفت کردن پیشانی، اصلاح خط فک آسیب دیده، از بین رفتن فرم اطراف لب، چین و چروک اطراف پلک پایین، لیفت ابرو و لیفت گردن استفاده کرد.

در بدن نیز  می توان از لیفت تار عنکبوتی برای تقویت و سفت کردن پوست بازوهای آویزان، قسمت داخلی پاها و ناحیه شکم استفاده کرد. نخ هایی که برای لیفت کردن در این روش و در این مناطق  استفاده می شوند، نخ های خاصی هستند که به آنها نخ دندانه می گویند. این نخ ها تا لبه ناحیه درمان نزدیک می شوند و با اطمینان از اتصال رشته ها به بافت به سمت بالا کشیده می شوند. هرچه نخ ها قوی تر و ضخیم تر باشند، این اتصال قوی تر خواهد بود.

 انجام این روش زیبایی برای چه کسانی مضر است؟

افرادی که در ادامه نام می بریم نباید از این روش های زیبایی استفاده نمایند:

  • کسانی که دارای اختلالات خونریزی هستند
  • کسانی که مجبور هستند به طور منظم از داروهای رقیق کننده خون استفاده کنند
  • کسانی که عفونت های فعال مانند عفونت دندان، عفونت دستگاه تنفسی فوقانی، تبخال و … دارند
  • مبتلایان به بیماری خودایمنی
  • افراد مبتلا به بیماری های جدی مانند سرطان، اسکیزوفرنی، صرع
  • آن دسته از زنانی که باردار هستند

سولات متداول لیفت نخ عنکبوتی 

  • آیا روش لیفت عنکبوتی روش ایمنی است؟

  این روش در صورتی که توسط پزشکان متخصص اعمال شود یک روش بسیار ایمن است. این روش یک روش غیر جراحی است و بدون هیچ برشی انجام می شود.

  • روند بازگشت به زندگی عادی طی این اقدام زیبایی چقدر است؟

 بسیاری از افراد می توانند بلافاصله پس از انجام لیفت به فعالیت های روزانه خود بازگردند.  احساس ناراحتی بیمار  در محل لیفت در مقایسه با سایر عمل های جراحی کمتر است. با این حال، همانطور که در هر روش زیر جلدی دیده می شود، در چند روز اول پس از انجام، احساس خارش خفیفی مشاهده می شود.

  • نتایج لیفت تار عنکبوتی کی ظاهر می شود؟

نتایج بلافاصله پس از عمل ظاهر می شوند، اما نتیجه نهایی پس از 6 ماه مشاهده می شود و اثر آن بسته به کیفیت کلاژن شما بین 12 تا 18 ماه و شاید سال ها باقی بماند.

  • انجام این لیفت چقدر زمان می برد؟

 این روش حدود 30 دقیقه طول می کشد

  • دوره اثر چقدر است؟

     اثر زیبایی  لیفت تار عنکبوتی  به مدت 2 سال باقی می ماند و در صورت لزوم می توان آن را تکرار کرد.

  • چه کسانی می توانند از این روش استفاده کنند؟

این یک روش بسیار راحت و ایمن است که می تواند برای همه خانم ها و آقایانی که دارای چین و چروک، خطوط ریز، مشکلات شل شدن و افتادگی هستند یا می خواهند علائم پیری را کاهش داده یا به تاخیر بیندازند، اعمال شود.

  • عوارض جانبی لیفت تار عنکبوتی چیست؟

این روش یک روش ایمن و بدون خطر و بدون عوارض جانبی است. علاوه بر این، از آنجایی که نخ های مورد استفاده در این لیفت  به خودی خود در زیر پوست حل می شوند، هیچ عارضه جانبی و هیچ عامل خطری وجود ندارد.

  • چرا این نوع لیفت یک روش پر طرفدار است؟

افرادی که تحت زیبایی لیفت تار عنکبوتی قرار گرفته اند می گویند که آنها این روش را ترجیح می دهند زیرا می توانند بلافاصله بدون وقفه در زندگی اجتماعی خود به زندگی عادی خود بازگردند. همچنین بلافاصله پس از لیفت ، پوست شروع به جوان سازی می کند و بسته به نوع پوست، عادات تغذیه ای و سن فعلی به بهبود خود ادامه می دهد.

لیفت نخ عنکبوتی

در نهایت به یک پزشک خوب مراجعه کنید…

حال در نهایت باید بگوییم اثرات لیفت بدون عوارض جانبی زمانی ظاهر می شود که شما از یک متخصص خوب در این حیطه کمک بگیرید. دکنر کره ئی با سالها سابقه در امر زیبایی می تواند به شما در رسیدن به نتیجه دلخواهتان کمک کند. برای آشنایی با خدمات ما می توانید به سایت دکتر کره ئی مراجعه کرده و ضمن آشنایی با انواع خدمات زیبایی انجام گرفته در کلینینک این پزشک حاذق، برای خود وقت رزرو کنید.

جمع بندی

در پایان، لیفت تار عنکبوتی یک عمل زیبایی غیر تهاجمی است که روشی ایمن و موثر برای دستیابی به ظاهری جوان تر را ارائه می دهد. این روش با تحریک تولید کلاژن و حمایت از پوست، می تواند پوست افتاده را بلند و سفت کند، ظاهر چین و چروک را کاهش دهد و بافت کلی پوست را بهبود بخشد. در حالی که خطرات مرتبط با هر عمل زیبایی وجود دارد، این لیفت  یک انتخاب محبوب برای کسانی است که به دنبال دستیابی به نتایجی طبیعی و بدون وقفه  بدون خطرات جراحی هستند..

لیفت نخ پاسداران

مقالات مرتبط

لیزر موهای زائد

لیزر موهای زائد

لیزر موهای زائد همه ما دوست داریم بدنی بی‌مو داشته باشیم. به همین دلیل نیز راهکارهای مختلفی برای خلاصی از

انواع فیشیال

فیشیال برای انواع مختلف پوست (خشک، چرب، مختلط، حساس)، مناسب است. همچنین می توان از آن برای چند برابر کردن