Dr. MH KOREI

تزریق ژل لب روسی

تزریق ژل لب روسی ، لب های شما را کاملاً زیبا و خاص می کند. طرفداران این روش تزریق ژل لب ، بسیار زیاد هستند. یکی از خوش فرم ترین لب ها ، لب های مدل روسی است. این مدل برگرفته از لب های بانوان روسی می باشد. اگر شما هم به لب های مدل روسی علاقه دارید ، ادامه مطلب را مطالعه بفرمایید.

در این مطلب از وبسایت دکتر محمدحسین کره ای به بررسی مدل لب روسی و کاندیداهای مناسب این تزریق خواهیم پرداخت. همچنین میتوانید با بهترین برندهای ژل لب در ایران آشنا شوید. با ما همراه باشید.

تعریف مدل لب روسی

لب های مدل روسی ، کاملاً حجیم و زیبا است. روش های مختلفی برای برجسته سازی و حجیم سازی لب وجود دارند ، اما روش روسی متمایز از سایر روش ها است. زیرا فرم لب ها ، برجسته اما نچرال است و فرم صورت شما را بسیار جذاب می کند. در تزریق ژل لب روسی ، ژل را به قسمت V شکل لب که همان کمان لب است ، تزریق می کنند. کناره های لب باید تیز و کشیده باشد. حالت لب ها پس از تزریق ، حجیم شده و لب بالا کاملاً به سمت بالا رفته و لب پایین کاملاً خوش حالت می شود. برخی از روش های حجیم کردن و برجسته کردن لب ها ، بسیار مصنوعی هستند. اما روش روسی به سبب طبیعی و نچرال به نظر رسیدن لب ها ، طرفداران زیادی پیدا کرده است. مقدار ژل تزریق شده به لب بالا و لب پایین ، با یکدیگر متناسب است. اما بیشترین تمرکز بر روی لب بالایی است تا حالت لب روسی ایجاد شود. پزشکان حرفه ای می توانند لب های شما را به فرم لب های روسی در بیاورند.

کاندیدای مناسب تزریق ژل لب روسی

1- افرادی که کمان Cupid اندکی دارند. 2- افرادی که به دلیل بالا رفتن سن ، حالت زیبا و خوش فرم لب های خود را از دست داده اند. 3- خانم ها و آقایانی که کمان لب ندارند. 4- افرادی که چشمان درشتی دارند. اما افرادی که دارای چشمان بسیار ریز و یا لب های بسیار بزرگ هستند ، بهتر است از تزریق ژل به لب ها با این روش خودداری کرده و روش های بهتری را برای این کار درنظر بگیرند. این نکته مهم را به خاطر داشته باشید که افرادی که اصلاً کمان لب طبیعی ندارند ، برای کسب نتیجه موردنظر از این روش باید صبور باشند و چندین جلسه را برای این کار اختصاص دهند.

بهترین برند ژل در ایران

برای تزریق ژل لب روسی ، باید از برترین و باکیفیت ترین ژل ها استفاده نمود. ژل لب پرفکتا ، ژل ژوویدرم ، ژل لب تئوسیال ، ژل لب بلترو ، ژل لب استایلج ، ژل لب زیشل ، ژل لب کره ای رووفیل و … از جمله برترین ژل لب های موجود در ایران هستند. برترین مارک ژل لب ، آنهایی هستند که بر مبنای هیالورونیک اسید درست شده اند. توجه داشته باشید که استفاده از برندهای نامرغوب و فیک ممکن است عوارض زیادی را به همراه داشته باشد و زیبایی لب های شما را از بین ببرد و سلامتی شما را تهدید کنند.

افراد از چه سنی می توانند ژل لب تزریق کنند ؟

برخی از بانوان برای تزریق ژل لب روسی و یا سایر روش های تزریق ژل بسیار عجله دارند و دوست دارند که بدانند در چه سنی می توانند این کار را انجام دهند. سازمان غذا و دارو بیان کرده است که نباید افراد کمتر از 21 سال برای تزریق ژل به لب اقدام کنند.

افرادی که کمتر از 25 سال دارند ، قطعاً هیچگونه چین و چروکی پیرامون لب ها ندارند. بنابراین هدف آنها از تزریق ژل به لب ، صرفاً تغییر فرم لب ها و یا برجستگی آنها است.

افرادی که بین 25 الی 45 سال هستند ، ممکن است دچار مشکل کاهش حجم لب ها باشند و در گوشه های لب ها در زمان خندیدن ، قوسی داشته باشند که ظاهر آنها را زشت کند. بنابراین تزریق ژل به لب در این سن برای این افراد ، سودمند خواهد بود.

افراد بالای 45 سال احتمالاً دارای چین و چروک های پیرامون لب هستند. تزریق ژل در این سن باید به گونه ای باشد که تمرکز بیشتر بر روی پیرامون لب و خطوط لب باشد. تزریق ژل لب روسی در سنین مختلف ، امکان پذیر است. اما با مشورت با پزشکان ، این کار را در بهترین سن انجام دهید تا به هدف موردنظر خود از تزریق ژل به لب ها دست پیدا کنید.

مزایا و عوارض

تزریق ژل به لب ها به این روش ، مزایای بسیار خوبی دارد. 1- به علت افزایش حجم آبرسانی به لب ها ، ظاهر لب ها جوانتر خواهد شد. 2- حجم لب ها کاملاً افزایش خواهد یافت و لب ها به خوبی پر خواهند شد. 3- مشکل نامتقارن بودن لب ها با استفاده از تزریق ژل به لب ها به این روش ، حل خواهد شد. 4- شکل لب ها کاملاً طبیعی خواهند بود و پس از مدتی شما را خسته و دلزده نخواهد کرد. 5- تزریق ژل به لب ها با استفاده از این روش ، موجب بهبود فرم لب فیتروم ( برجستگی میان لب و بینی ) می شود. تزریق ژل لب روسی ، دارای عوارضی است که معمولاً ظرف چندین روز برطرف می شود. هر چه پزشک از تجربه و مهارت بالاتری برخوردار باشد ، احتمال بروز عوارض ناشی از تزریق ژل کمتر است.

بهترین پزشک جهت تزریق ژل لب روسی

چندین عامل سبب می شود که شما بهترین نتیجه را از تزریق ژل به لبهای خود بگیرید. یکی از مهمترین این عوامل ، تخصص و تجربه پزشک است. لذا در انتخاب پزشک دقت زیادی داشته باشید. دکتر محمد حسین کره ای ، یکی از برترین پزشکان حال حاضر ایران است که کاملاً حرفه ای و باتجربه است. ایشان ، با تکیه بر دانش و مهارت بالای خود قادر است بسیاری از تکنیک های زیبایی را به بهترین روش و به اصولی ترین نحو ممکن ، برای زیباجویان عزیز انجام دهد. ایشان سعی می کند که همان فرم دلخواه شما را در زمان تزریق ژل به لب ایجاد کند تا از زیبایی لب های خود لذت ببرید و فرم لب ها و چهره جدید خود را کاملاً دوست داشته باشید. تزریق ژل لب روسی را به دست دکتر محمد حسین کره ای انجام دهید تا نتیجه ای مطلوب و ماندگار را به دست بیاورید.