افزایش سایز و طول آلت تناسلی مردان با تزریق ژل پنیس

در حال حاضر فقط یک روش غیرجراحی برای بزرگ کردن آلت مردان وجود دارد. تزریق ژل روشی سریع برای بزرگ کردن آلت تناسلی است که نیازی به جراحی ندارد. این عمل ایمن و بدون درد نتایجی را به دست می‌دهد که در عین برگشت‌پذیر بودن، از ماندگاری قابل توجهی نیز برخورداراند.

بسیاری از مردان از مشکلاتی نظیر سایز آلت در روابط خود رنج میبرند و به دلیل ترس از اعمال جراحی از درمان این مشکل پرهیز میکنند. اما روش غیر جراحی و ایمن تزریق ژل پنیس راهکاری کاملا ایمن و بدون عوارض است که میتواند تا حد زیادی رضایت این افراد را به همراه داشته باشد با ما همراه باشید…

مزایای تزریق ژل پنیس

✔️ بدون درد

✔️ بدون جراحی و بی هوشی

✔️ درمانی ساده، بدون درد و سریع است، ظرف چند دقیقه کامل می‌شود و بیمار به خوبی آن را تحمل می‌کند.

✔️ پس از درمان نیازی به استراحت نیست بدین معنی که به محض اتمام درمان می‌توانید فعالیت‌های روزمره خود را از سر بگیرید. ممکن است در حد جزئی کبودی مشاهده شود که احتمال دارد برطرف شدن آن تا دو هفته طول بکشد اما تاثیر جنسی نخواهد داشت. با این حال توصیه می‌شود که به مدت حداقل دو روز بعد از درمان از انجام رابطه جنسی اجتناب کنید.

عوارض تزریق ژل پنیس

✔️ عوارض انگشت‌شماری دارد، اما احتمال بروز موارد زیر وجود دارد

✔️ کبودی و حساسیت به لمس

✔️ ورم تا چند روز

✔️ ژل با ویتامین E ، داروهای ضدالتهاب و آسپرین تداخل دارد و باعث خونریزی و کبودی می‌شود. این داروها را نباید قبل، در طول و بعد از درمان مصرف کرد.

شرایط تزریق ژل پنیس

◽ سن بالای هجده سال

◽ عدم ابتلا به بیماری های جدی مقاربتی

◽ عدم ابتلا به عارضه های عفونی

◽ نداشتن سابقه حساسیت به ژل هیالورونیک اسید

ماندگاری

متابولیسم، ورزش، دارو و نوع ژل بر بلندی آلت اثر می‌گذارد. ژل هیالورونیک اسید یک یا دو هفته پس از تزریق به طور طبیعی با بافت آلت یکی می‌شود. ماندگاری نتیجه معمولاً بین یک تا دو سال است. ژل به آهستگی متابولیزه می‌شود و توسط بدن بازجذب می‌شود. در صورت تمایل به حفظ نتیجه می‌توان مقدار اندکی از ژل را در فواصل معین دوباره تزریق کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *